February 1, 2010

Terlalu sukar bagiku...

Pada tanggal 27 Januari 2010 yang lalu..setelah dua tahun berkhidmat dgn aku..kini aku kehilangan harta yg aku rasa antara yg tersangat penting dalam hidup aku..aku kehilangan (rosak) ex-harddisk yg sangat aku sayang..bukan sebab ianya pemberian dari sesiapa (beli sendiri tu..x de org nak sponser pun..) tapi kerana banyaknya data yg ada didalamnya yg tak dpt aku ungkapkan dgn kata2 betapa berharganya semua data tersebut..
Beberapa hari aku jadi mcm org tak betul ,tak tahu apa nak buat..tak tahu mn nak cari balik semua data tu..sikit2 aku ubat kesedihan perasaan aku ni dgn pergi jumpa org sana sini minta simpati..heheh thanks to all my friend..
Tapi paling sedih smua kerja master aku yg aku nak turunkan pada anak2 aku nnt..huhu
so,kesedihan akan dtg lagi ble ada benda yg aku cari dan aku tak jumpa..aku pasti ianya ada dlm ex-HD aku tu...rupa2nya ex-HD aku turut hendak meninggalkan aku seperti mn benda yg lagi satu( ****) meninggalkan aku pada 25 Januari 2010.Tak habih sakit ditinggalkan yg satu..yg lain pula mengekor..aduih..minggu itu terlalu sukar bagiku....
Kini aku dirantai dgn beberapa thumbdrive dileher utk support smua keja2 ku...sedih ni..tak de org mau sponser Ex-HD ke??:)

4 comments:

MR. SISO said...

shutterajax sila baca luahan hati pn zalina nie ....tak pandai2 beli baru sempena besday dia nanti...hehehhe.

sCha zaNe~ said...

sedey tul cte akk nie..sabar ea kak ena~

Marina said...

puan,..macam mana buleh rosak? xdetect ke apa?

Zliena said...

mmg dah innalillah dah marina oi...tak leh wat per..sabor je la..

Post a Comment

Term of Use