June 12, 2010

I need Privacy.......

Celaru,penat dan mcm2 lagi ..Kenapa la akhir2 ni rasa tak tenteram je hati ni..badan tak rs relaks..otak lagi la..padahal ,tak banyak mn pun assignment aku kena marking..kelas master pun dah cuti, project pun da x de..So mmg aku tgh free gle spatutnye..apa ni??klu nak kata rindu atau tension sbb hubby tak de..sorry to say ..buat ms ni rsnye tak la plak ..sbb dia ada ke x de sm je rsnye..klu jumpa pun mlm je.Tapi mmg terasa sgt la kali ni yg cuti aku ni mcm tak seronok jer........Mood langsung tak der tapi mcm penat..sangat..rs bnyk betul benda aku kena buat sendiri.Apatah lagi,ble si bibik pun ambik pluang jgak..Hangin jer....Nak ajak member melular pun takde hati..walhal klu dulu..aku la yg ukur jln dan shopping mall..hehe
Tapi aku mmg memerlukan cuti yg sebetul2nye..sbb aku tahu yg akan dtg..keja hakiki dan study aku bnyk sgt menunggu..Mungkn aku memerlukan privacy kot..yg dah lm aku x dpt sejak bergelar emak ni..especially ble ada anak kecil..smua kerja aku buat dgn laju..mandi..masak..sembahyng.Risau ble dgar si kecik nangis..tak puas hati x tengok,walaupun bibik tgh pegang..tu yg dia suka tu..ringan ler kerja dia.Tapi apa nak kata dah lumrah hati Ibu..lain pula dgn papa dia..anak nangis ler sejam ke sepuluh jam ke..klu dia nak tdo ..dia tdo jer..heran aku..Ble jauh, rindu la papa ngan ank2..ble dpan mata..x yah ckp lah nnt tmbh dosa yg sedia bnyk plak..
Aduih..x tau nak wat cam ner pening aku ni..Tension!!ble dikatakn tiap2 hari aku sakit kepala ,ditambah plak dgn cuaca panas ni..ble siang dah tdo...mlm plak jadi mcm burung hantu..pejam celik mata aku..arghhh!!Toloooonnn...

0 comments:

Post a Comment

Term of Use