November 22, 2010

I'm Back

Lama dah menyepi..now I'm back after almost 6 month my wall is out of story.Bukan merajuk,bukan melarikan diri tetapi keadaan terlalu sibuk dan tak terkawal .Banyak perkara penting lain yg perlu dilakukan..mengejar cita2 yg masih jauh dihadapan..aduh..cewah..dah start dah !! But actually,I still looking for any conclusion of my illusion.
O.k la ..how ever sekembalinya aku ni ..harap2 dapat menghiburkan hati ini dan pembaca2 serta follower2 yg dahagakan kasih sayang aku..kah..kah..
Apa-apa pun..aku akan cuba memberi yg terbaik untuk semua..gambar2 kenangan dan segala cerita2 yg berlaku sepanjang peninggalan aku dari wall ini akan aku cuba up-kan utk tatapan peminat2 semua..hehe
Tak kisah lah korang sume nak tengok atau tak..tapi aku tau semua mesti teruja untuk tengok...so nnt dulu ye..gmbar sume kat dlm laptop aku.dan buat masa ni, laptop ni untuk kegunaan ramai termasuklah anak kecilku qistina..yg dah pandai menjahanamkan laptop ..so,Tungguu...!!

0 comments:

Post a Comment

Term of Use