May 29, 2009

Danial buat aku panic...


Aku nak cerita sket hal yang baru berlaku tadi..mengenai danial, anakku yg terkenal dgn kelajuan 5km/j untuk setiap kerja yang dilakukan.Tapi aku tak heran la kenapa gelaran tu boleh ujud pada dia..tengok ajela sapa bapanye...Like father like Son..

Masa aku pergi ambil barang tempahan akk aku kat seksyen-7, dia nak tinggal dlm kereta je..aku tak kisah sbb aku dpt parking betul2 dpan kedai tu,lagipun urusan aku memang kejap je..

Kuar je keta, dia trus lock pintu..so aku bg sign good kat dia..cos b4 this dia x pandai kunci pintu..(tak kuat tekan) .Kuar je kedai aku suruhla dia buka..rupa2 nye dia tak pandai buka pintu..ditekannye kunci tu lagi adalah..Puas aku tunjuk caradari luar suruh angkat..tapi dia buat de' je..panic gile aku...mcm mn ni..dah le enjin keta tu hidup..(dlm hati aku)

Aku dah sampai thp menjerit la suruh dia angkat tuil kunci tu..tapi dgn muka takut dan blurr die, dia ble duduk lak kat stering ..agaknye dia pun panic tgok aku panic..mcm nak nangis pun ada gak dia tu..Suddenly,tokey kedai tadi sampai dan suruh aku bertenang...dlm kepala aku tak de lain kena pecah la tingkap aku ni, tapi tiba2 tokey tu suruh danial bukak tingkap, yang mn aku tak terfikir pun nak suruh cam tu..dah panic beb..dan nasib sungguh baik dia tahu kat ner nak bukak tingkap...alhamdulillah..smua selamat..begitu juga duit aku dari kena ganti tingkap baru...alahai danial!!!

1 comments:

Anonymous said...

pndai daniel bukak tgkp :D

Post a Comment

Term of Use