June 18, 2009

Aktiviti Cuti Sekolah June 2009

Sepanjang Cuti Sekolah tahun ini banyak aktiviti yg aku sertai..alhamdulillah..walaupun dgn berbadan dua ini aku masih sempat lagi nak enjoy dan release tension..
So aku dah masukkan serba sedikit gambar2 kenangan untuk sepanjang aktiviti musim cuti ini, cuma aku tak sempat nak arrange semua ni mengikut turutan..nnt ble ada masa lagi aku akan edit bagi teratur..walau macam mn pun aku harap semua terhibur.....


Gambar beramai-ramai..setelah penat beraktiviti...sebenarnya ramai lagi ahli keluarga yang lain tapi masing2 tak dpt balik kerana kerja dan keadaan yg tak mengizinkan..ada juga antaranya yg Antisosial..so..sendiri mau ingat la kan...Apa Yg Penting!! Kerjasama....


HOOORAYYYY!!!!Dalam ramai tu...ada anak sorang yg antisosial..lihat sajalah Danial..dgn selambe de' nye.....eh! anak aku tu!!!!
Apa Aku Kisah!!!!!(pinjam trademark Selangor Kontijen!!!)

2 comments:

azie said...

salam ucu...kelakarla...best giler tgk gambar2 tu..cd nanti burn ye....tq

futbolmaster said...

daniel2...xabes2 ngan gameboy dier

Post a Comment

Term of Use