June 18, 2009

Sukan Mara Semalaysia (8-12 June 2009)


Tahun ni aku berpeluang sertai kontijen Selangor..tapi sebagai penyokong je la..hubby aku yg dpt join pasukan bola sepak, itupun reserve je..hahaha..tapi apa yang penting kitorang dapat cuti lama sket kali ni dan jalan jauh sket..
Memang dah banyak kali aku kena pegi KPM bandar Penawar ni..tapi semuanya cancel ..mcm2 hal la..so kali ni aku dpt la sampai gak..
So ,dalam minggu tu aku stay kat umah akk aku kat masai,ajak stay kat KPM ..tapi pada 10 hb..aku dan k.mah stay kat Desaru resort..dapat half price coz kwn ajak DIN keja kat sana..best gak tempat tu..tapi sayang tak de gambar..sbb cameraman sibuk kat padang..

Kat sebelah ni gambar kitorang tgh mkn western food kat salah satu kedai poular kat bandar penawar ni..tapi yg teruknya..order satu jam baru dapat mkn..aduih..tension..




Kat atas ni plak aksi aku dan danial semasa nak tengok zila lawan badminton ..beri sokongan beb..


Sebelum game ,sempat gak bergambar...
Posted by Picasa

0 comments:

Post a Comment

Term of Use