July 6, 2009

My brave daughter



Semasa berumur 3 tahun balqis sudah menunjukkan minatnya kepada perkara2 ekstreme.

Dia berani membuat terjunan flying fox dan bergambar dengan seekor ular sawa yang besar.Semua keinginannya itu bukanlah dengan sebab dipaksa oleh aku atau papanya..tetapi sikap inginnya yang meninggi..dan sebagai ibu aku turutkan aje walaupun kekadang takut gak dibuatnya tapi berpegang kepada prinsip"let them grows with their own experience"aku biarkan aje..
Masa nak buat flying fox tu actually the team reject her name because she too small dan umur paling minima adalah 8 yrs, peralatan nak ikat kat badan dia pun tak ada..tapi dia menangis plak..lastly, one of the leader penganjur tu membuat ikatan khas untuk dia kerana melihatkan semangatnya yg langsung tak takut untuk panjat tinggi sebelum terjun.Ramai team member yang terpaksa terlibat disebabkan langkah berhati2 yang mereka kena ambil lebih sket dari biasa.
Aku kat bawah dah berdebar gile..tapi dengan yakin aku buat2 cool..Merupakan peserta paling akhir sudah tentu menjadi tontonan semua..setelah berjaya tak sangka semua memberi tepukan gemuruh..wah..aku pun tumpang bangga ler..heheh
So proud of you baby!!As your name ,Balqis..you're so brave, tough and smart too...

0 comments:

Post a Comment

Term of Use