October 28, 2009

Bersediakah aku...

Bila dah lama meninggalkan suasana sibuk belajar..terfikir pulak adakah aku sudah bersdia utk menepuhnya kembali...Mental and Physical preparation adalah penting sbb aku akn kembali sibuk dan hidup akan kembali huru hara lebih2 lagi bila kita sambung belajar ms dah tua ni..
Otak x mcm dulu, senang je terima input..skrg agak slow sket.Ditambah pula dgn tangungjawab yg lain (jadi mak,isteri dan pekerja).Lebih2 lagi ada baby plak..arghhh..
Mcm mn pun aku perlu harungi..mungkin ini yg akan jadi kenangan terindah utk aku suatu ms nnt utk aku story telling kan pd anak2 aku bila diorng besar...bak kata Captain BOLEH"Saya boleh lakukan..saya boleh lakukan....."hehehe
Semangat , azam dan keyakinan perlu disatukan walaupun aku akan kekurangan tido, letih,beban kerja,assignment,exam,quiz dll.Tapi satu je Yg menghairankan bdn x juga kurus2..sbb aku x kurang makan..Memang jadi tabiat aku dari ms blaja dulu,klu susah hati,sibuk dan bnyk keja mulut mesti nak ngunyah sesuatu..mcm mn nak tukar sikap ni?
O.k la..apa2 pun aku harap aku boleh berjaya harungi semua ini dan aku yakin setiap pengorbanan akan menghasilkan kejayaan...insyaallah..ammin...

0 comments:

Post a Comment

Term of Use