December 16, 2009

Raya Haji yg lalu..

Post kali ni adalah mengenai raya haji yg lalu..Memang dah terlambat, so aku saja upkan gmbar apa yg patut..
Actually best raya haji kali ni sbb smbut kat umah aku..so akk2 yg mn berkesempatan dtg ke umah aku sbb mak dah aku import dr kampung untuk masak ketupat palas..


Ble dah berjumpa tu..apa lai..gossip ler...


Mkn..santap..tapi ini bukan mkn ketupat .ini mlm punya menu. ikan talapia goreng garing berempah..untuk pengetahuan , ikan2 ini dipancing sendiri oleh pemakan2 nya di country height..jimat belanja..tuam umah kedukut..(ajak le tu..).So aktiviti pd raya haji kali ini adalah pertandingan memancing ..hadiahnya..korng makanle seberapa banyak ikan yg dipancing tu..hehe



Antara my nephew yg dtg umah..semua gedik2 ni masih single but not available..blaja habih dulu..



Sorang lai...


Qistina setelah 1 bln..


Balqis kini berambut pendek..denda kepada org yg tak tahu mengurus rambut ..


Anak jiran aku..Ivy fahmy..aku favor btul ngan rambut dia..mmg lebat sejak lahir..mcm pakai helmet...


Anak aku plak rambut trojan..hahaha

** tension upload.. lmbat skrg..beruk da kena sumpah jadi bangau!!**

0 comments:

Post a Comment

Term of Use