December 3, 2009

Salam Untuk Semua

Salam untuk semua..salam pagi yg ceria..
Dah lama juga berdiam diri , bukan x de pe2 nak coret.Tapi agak sibuk akhir2 ni..
Bermula dgn Hari Raya Haji ari tu,org gaji ku bercuti..emak dan kakak2 dtg sambut raya kat umah aku..seronok sgt ,tapi agak penat melayan tetamu lebih2 lagi org gaji takde..
Yg best nyer..mak buat ketupat palas..yum..yum..
Ni nak citer pasal org gaji aku..sepatutnya dia balik on Sunday..tapi aku tunggu2 x balik2 juga..
So pagi senin dia sampai dgn keadaan yg agak kusut..dia kata dia kena 'rampok'.
Mcm nak caya dan tidak je..tapi aku masih ada belas ikhsan lagi..so dia minta utk pergi mengurut di rumah kawannya memandangkan dia tak ble buat keja apa2 kerana bdn bengkak2 kena ketuk dek perompak.Mcm nak tak nak je aku begi kebenaran pada dia untuk pegi lagi.(takut semua ni alasan nak bercuti lagi)..tapi memandangkan klu kat umah aku plak yg kena jaga dia..so aku lepaskan je la..lantak mu..
Disbbkan story kat atas tu la aku sibuk sket..
Hari ni dan smalam lak aku gi opis walaupun blum waktunya aku naik keja..EV (External Verifier) nak dtg..so nak tolong kekawan buat apa yg patut..Apa Yg penting? ...Kerjasama....
hehe.
Lagipun aku nak balas kat org gaji aku..biar dia buat keja banyak sket lak..hahah
O.kla..I'm suppose to start my work on 4Dec (friday) and continue sem holiday on the next monday..baik punya plan bersalin kerja satu hari je....jgn mara ye......
Chawww 4 now!!

1 comments:

Anonymous said...

fuhhh...bestnya cutiii...hehe

Post a Comment

Term of Use