April 24, 2010

Post kali ni kisah anak aku lagi..Balqis.

Pada 17 April yg lalu..aku dapat surat dari cikgu dia mengatakan dia dpt join Sukan Pasti Peringkat SERDANG dalam acara Bola Jaring. Oleh kerana dah janji awal2 dgn org gaji aku utk bagi dia cuti..so aku terpaksalah membawa baby skali pd hr tersebut. Pada mulanya ingatkan biasa2 je..sbb aku tau cikgu dia jenis yg Leleh sket..hal2 mcm ni pun ble bgth lewat,dan aku pun tak yakin yg dia latih budak2 ni..
So ,we plan the even start at 7 and at 10 maybe we all leh balik (b4 the Sun rise).Skali..ble tiba kat tasik cempaka..jem teruk..rupa2nya ramai parents dan Pasti yg turut serta.Time tu ble tengok schedule game dia..aduh..ni mau sampai tghari aku kat situ..abihle budak kecik ni nnt mengamuk..
So at last , Qistina good behave lak hari tu..mcm tau2 je nak beri sokongan pd akis..
Aku la yg paling excited skali bile dia tgh lwn..suara aku dan beberapa ibu bapa yg lain perrhhh!!smgt kesukanan yg tak dapat ditahan2 lagi...mn tak nye..cikgu2 pusat lain bukan main lagi support student depa..tapi pasti anak aku cikgu dia dok tersengeh memanjang..Slowwww la...
So to gv moral support..aku apa lagi..sampai meluat akis tgok aku...heheheh
Nasib baik depa kalah 2 game dan menng 2 game mnyebbkn takyah tunggu semi final blah ptang..kitorng dah tak thn dgn muka mcm udang bakar..balik umah smua tdo dkm bilik berEcond sampai petang, penat gle..
So layan pic hari yg penuh panas dan ibu ganas mengaum dibawah k...

10

8

Akish jadi GS..Mcm mama je dolu2...

7

Aduih...lagi beso dr aku ..anmpaknye susah le..

6

Bersama rakan2 sepasukannya..

4

Korang ni..aku dah latih punyalah penat..tapi main mcm hampeh jugak..ish..ish..ish

0 comments:

Post a Comment

Term of Use