January 16, 2011

Kueh...kueh....mari beli kueh....

Hehe...post kali ini mmg lain dari yg lain..supposed aku upload di web biz aku..tapi saja malas..nnt ramai lak yg order..hehe..

Setelah proses investigation selesai (refer to previous post..) aku nak promote dgn biz terjun aku ni..heheh
Bukan lah..aku just tolong sket2 biz org gaji aku..disebabkan ramai yg berpeluang membawa masuk kueh2 ini dia mintak aku tolong promote ler..sbb selama ini aku asik makan percuma jer...so aku pun tolong la die cari duit poket..dgn harapan ,tak de la dia mintak aku naikkan gaji nnt..heheh
o.k la..kueh2 ni mmg aku gerenti sedap..al maklum dua hari mkn mmg ble gemuk..tapi korang mmg tak jumpa kat m'sia..pergh!!syurga cheese..tgok je la laki aku yg dah semakin buncit perutnye...separuh dari kotak die mkn sorang...mmg aku terpaksa menghadkan permintaan sbb sekali dtg hanya ble dalam 10 kotak je..tapi tak pe,klu korang sedia tunggu ,ada saja yg masuk,akan ada lagi tempahan..
So..apa tunggu lagi..order cepat k...nyum...nyum..nyum..

Harga No.Nego..Y.E.S..is over!!!


cheese1


Yg ini..bagi mereka yg sgt meminati cheese..
Cheese didalam ,Cheese diluar...
Harga RM55
Berat 600gm

no-cheese

Yg ini, sama seperti diatas just tiada cheese diluar..
Harga: RM50
Berat 600gm

lapis1

Yg ini, Kek lapis Legit (KISMIS)
Harga :RM 40
Berat 600gm


bika ambon

dan yg last ni, yg biasa dibawa sebagai ole2 sekiranya anda pergi ke indon..just kekadang bagi mereka yg tak tahu ,kueh yg mereka beli tidak sesedap yg ini..yg ini mmg jenama yg famous..
I Like!!..
Harga:RM 35
Berat:tak berapa pasti..tapi size sama seperti kek lapis diatas..

**So ,klu berminat..Batch yg pertama yg dibuka kepada public insyallah akan tiba pada hari RABU (19/1) so, ble tempah sekarang..
Cara menempah?? alah..pandai2 le korang yek...cari ler aku**

0 comments:

Post a Comment

Term of Use