January 11, 2011

New kitchen appliance..

Bersesuaian dgn tajuk diatas, aku terpaksa menghabiskan ratusan ringgit pada bulan ini utk alat baru yg diidam2kan oleh hubby aku ni...Klu aku tau benda ini yg dia nak sgt2..ble aku jadikan hadiah jer utk b'day dia yg tak lama lagi ni..Bijak jugak mamat ni,dia biar je aku beli hadiah utk die dulu,baru dia psycho aku dgn benda ni..Mcm2 ler dia kata,antaranya, aku masak sedap ler,mkn kat johnny dan Redwok membazirle...kat umah pun ble buat ler...saya suka mkn sayur2an ler..dan yg paling x ble tahan "klu mkn mcm ni tiap2 hari..aku leh kurus.."bab ni memng iman aku goyah...so ,supaya dia tak terkilan..aku pun beli jugak le..tak leh ckp lagi..tgok je la apa bendanya...heheh

*nampak gaya tahun ni Open house mkn buffet steamboat dgn isi2nyer bw sendiri jer yer kekawan...**

sizling1

sizling3

sizling2


0 comments:

Post a Comment

Term of Use