March 31, 2009

Hot Baloon Putrajaya




















Pada 22/3 /2009 yang lalu.we all pegi tengok belon panas kat Putrajaya..Bukan belon tu yg panas..tapi kitorang ni yg panas gile..

Aku ni klu ikut hati malas je nak pegi..lagi2 tgh bdn dua ni aku prefer dok umah layan TV dan tido.Tapi bayangkan bdn yg smakin naik ni..aku kononnya nak lah aktif sket..lagipun lepaskan hajat razak nak ambil gambar konon..huhu
Nak jadi citer sampai sana kul 4 Ptg. Show belon kul 5.30 ptg.Within the time we all tgok apa yg adalah termasuk kite and control Heli show.Punyalah surprise ,tgok kiri kanan rata2 smua bw kamera..bukan yg cikai2..smua yg teropong panjang nyer..yang mana setakat nak guna h.set dan kamera digital yg low pix. tu memang malu la nak kuar..heheheh
memang Pro depa ni..beg keliling pinggang mengalahkan askar masuk hutan..
Tunggu nye tunggu jam 5.30 pun tiba..tapi belon panas tak start lagi..until six anak2 dah mula buat hal..yg mn nak ken**** la dan danial nak Be***..Argh!!! aku tension.dah le kena guna tandas mobile tu.Kitorang beli air mineral dah 5 botol..yg guna untuk cebok lagi..sakit jiwa..
tandas Mobile..aku rasa perlu diperbaiki lagi..memanglah bernasib baik ianya wujud ..tapi selalu masalah tak cukup air..
klu aku better tak buang apa2 dari masuk tandas tu..hahah
So tunggu hingga 6 lbh tak de aku dah ajak suami aku blah..so hasrat kitorang untuk tengok belon panas tak kesampaian..mungkin lain kali..
Kat bawah aku nak bagi gambar2 aksi cameraman pro yg dpt kitrang ambik ms tu..












0 comments:

Post a Comment

Term of Use