March 5, 2009

Mula cerita..


Salam buat smua yang membaca blog aku ni..
Actually ,tak de la sgt apa yg hendak aku ceritakan..just aku nak share apa2 je citer ,gosip,maklumat,ilmu dll yg aku ada dgn smua pembaca.
By the way, sbnarnya rasa tercabar gak dengan blog akk aku tu..ble tahan..dah pandai main blog2 plak dia..
O.kla untuk pertama kali ni aku hanya nak kenalkan diri aku serba sedikit . walaupun mungkin korang dah tau atau x mau tau..aku nak tulis ga..
Firstly..aku dah kahwin and i hv 2 kids..Balqis dan Danial..and 1 husband Razak.
i'm working as govnt servent je..currently doing my master in distributed network at UPM.Kenapa ek aku pilih cos tu?sebabnya skrgni aku ngajor subject hardware and networking..so pilih punya pilih rsnmyer itu je yg sesuai ngan aku klu nak compare dgn software agent and multimedia..
Aku bukan manusia kreative tapi Inovatif.hehe
Aku berasal dari Johor..begitu juga suami aku..so ,tak susah balik kampung 15 minit jer jarak kampung kami.Jimat minyak..
O.k la..nnt biler2 aku citer pasal kampung halaman aku yg sangat nyaman dan mempersonakan..aku janji akan uploadkan gambar2 menarik dari kampungku especially bila tiba musim DURIAN atau Buah-buahan..Seronoknya makan durian di pondok Durian..

0 comments:

Post a Comment

Term of Use