August 4, 2009

Gara-Gara H1N1

Pada petang jumaat yang lalu , kolej announce yg kolej akan ditutup seminggu iaitu bermula 3-10 Ogos 2009. Ini disebabkan beberapa pelajar telah dijangkiti virus popular masa kini iaitu H1N1.Exact figure brp student yg dijangkiti aku x tau sbb ptg tu aku escaped fr meeting..penat..
Hari ni plak lepas hantar hubby aku gi keja ,aku plan nak wat med.checkup le..sesampai je kat klinik..aduih..sesak bangat!!Semua org pakai mask..aku lak tak de apa2. nak pegi beli ..kedai masih tutup.So, finally aku pun blah je..malas nak bersesak2 dan ambil risiko kat situ..lain kali je la aku buat med.check ni..Ish!! penyakit akhir zaman..mcm2 ada..
Semalam plak, aku n hubby gi scan baby..dia tak sabar2 nak tau jantina baby..aku tak kisah ..ingat nak surprise..So gi Az-zahrah Bdr .Tech, Dr. pun scan..punyalah lama ..sampai dr kata memang baby tajk mau tunjuk..dia tutup..malu..Aku rasa ni dah masuk kali ke3 aku scan tapi masih tak dpt tengok..so firasat aku baby girl la tu..yea..hubby aku lak nak baby boy..aku x kisaH .Janji baby sihat. Apa-apa pun beli jela baju warna yg ble match dua2 skali...

3 comments:

azie said...

janji sihat..udahle....apa cer..akak kau sorang lagi tu..

azie said...

ena...my blog..mahakarya cintamu..dah tukar

ena said...

patutle..tak leh link lagi...awat x bg tau?

Post a Comment

Term of Use