August 10, 2009

Pesta Flora 2009 ,Putrajaya













Pada 9 Ogos 2009, Kami telah melawat pesta flora 2009 di Presint 2 ,waterfront Putrajaya.
Walaupun aku bukanlah peminat pokok2 bunga ni..tapi saja je nak habiskan masa hujung minggu kami..so layan lah beberapa gambar ni yer..
Gambar 1: Ada pertunjukkan nyanyian dan tarian..yg ni tak salah aku 'shuffle' namanye..entah spelling aku tu btul ke idak.Ni tarian budak2 zaman ni..tak paham aku ..aku tak nampak seni dlm steps dia..anak aku danial pun ble menari shuffle ni..balqis pun slalu buat shuffle especially ble tgah mengaruk..hentakan kaki tu nampak mcm sm je...mungkin tarian ni wujud disebbkan remaja skrg kuat mengaruk dan hentak kaki..hehehe.apa2 pun layanz...







3 comments:

azie said...

cantik blog..ajarle macammana buat mende2nie

sCha zaNe~ said...

mengaruk tu ape k ina?

ena said...

eh..biasalah..inipun sbb bukan org kreative,klu tak lagi cantik ni...

Sha..mengaruk tu..adik beradik mengamuk...heheheh
ait org johor pun tak tau ke?

Post a Comment

Term of Use