September 7, 2009

Jalan2 K.L

Nak cerita lagi pasal semangat mencari baju raya anak2.Entah kenapa raya kali ini aku teringin sgt nak jln2 tempat sesak kat K.L tu spt Chowket dan Jln TAR.Mungkin sbb dgr org kata mcm2 ada.Walhal sblm ni aku tak pernah teringin pergi tmpat2 cam tu.
So pd Sabtu yg lalu ,aku ,hubby dan akis aje yg turun K.L.kerna sedia maklumla perangai Danial yg x selesa dgn tmpat sesak.Balqis mmg mcm aku, Kaki jln..mn2 tmpat ble layan kecuali Pasar Ikan..tmpat paling dibencinya dan ble muntah klu pg kat sn..nasib la sapa jadi suami ko nnt keh..keh..keh.
Mula citer..ajax plan naik Star aje pergi coz 4 sure jem gle nyer,mcm km pg ari tu cari parking je 1 1/2 jam.So kami naik Star dari Bdr.Tasek Selatan.Dah sedia ada org glamour la katakan hehehe, sesampai jer rupa2 nye ada beberapa wartawan menggiringi .entah sapa tah..tapi mungkin ahli politik, memberi mask kpd pengguna LRT. Aku memang dah pakai mask, so yg dpt ms tu ajax, dan akis.Tak disangka2 mereka menemuramah kami sekeluarga plak ttg H1N1 ni.Siap diambil gmbar lg oleh wartawan2 tu..entah paper mn plak gmbar kami ni di kuarkan ..so klu korang jumpa gmbar kitorang especially ajax ( dipakaikan mask oleh VIP) kat paper mn2 tu..kira bertuah le..hehehe
So gmbar kat bwh ni..korang layan la yer..Chaiyooo!!
Ketika ditemuramah...



K.l yg Jem hari tu..nasib baik tak bw keta.

First time ,Dlm ms 10 Thn naik teksi kembali di K.L.

Terkejut,disbbkan Jem, Jarak sekangkang kera kena 7 Hinggit!!Hangin jer...

Sibuk mencari apa yg patut..tapi tak jumpa gak..klu aku tak pregnnt ni..dah habih duit aku shoping utk aku jer..nasib baikler..sabor2..

Ha..padan kan muka aku..penat gle..sampai akis terpaksa korbankan posa dia..

Layan hiburan yg disediakan di Maju Junction Mall..sejuk sket..

Jgn di lupa pada yg kurang bernasib baik...

0 comments:

Post a Comment

Term of Use