September 7, 2009

Berbuka Puasa Beramai2..


Alhamdulillah..Ramadhan tahun ini kami berpeluang berbuka puasa di luar beramai-ramai pada 2 Sept yg lalu. Memang klu diikutkan blog akulah yg paling lmbat update berbanding blog2 yg lain seperti syidrus.blogspot dan shutterajaxs.wordpress.serta fB meka2 ni..saja je nak tengok apa depa nak tulis.heheh
Gambar atas adlh salah satu perkhidmatan buggy yg disediakan di BGR dr parking ke banquet hall ni supaya org bertambah gemuk(syg kan lemak anda)..


O.k la ,Tak de apa la sgt just you'll ble layan gmbar2 sumbangan shutterajaxs ni..
Sebenarnya klu ini ble dijadikan acara thnn dlm bulan ramadhan adalah sgt2 digalakkan..Bukan apa, seronok gak sskali cam ni .

Danial dah jumpa geng GameAddict die..Nasib baiklah depa berdua ni tak kena byr ..klu tak rugi je..dok main PSP je..dah kenyang.

Aku dah tak tau nak mkn apa dah..tapi perut ni masih ada ruang lagi .Apa aku ksah,bersalin nnt aku diet la..heheh

Berbanding tahun2 yg lepas..cust. ble ambil mknn sendiri..tp thn ni depa sediakan pelayan..nak jimat ler tu..bagusla..elakkan membazir..

Aku tgok semua blog ada gmbar ni..glmour la aku ni..

Ada dua gmbar ni sbb cameraman tak bw tripod..kena tukar 2cameraman..Appada...

Ini lah dua cameraman pada mlm tu yg kira gila shoot gak lah ..heheheh

0 comments:

Post a Comment

Term of Use