January 27, 2010

Busy time...


Salam buat semua..
Buat masa skrng ni aku mmg tgh busy gle2..
namun begitu aku masih ada masa untuk mkn dan minum..have too
Apa yg aku busy kan??
ha kat sini aku nak share ngan pembaca akunyer chedule menanti:
For Master:
1. Find one artical /journal to critics:..Sapalah aku nak critic keja org..tapi dah suruh kritik..buat je la..nak kritik pun aku kena phm betui2..klu tak aku yg kena kritik lak.
2. Find one journal for project (Advance distributed Network & Adv.Comp Architechture): enhance keja org.Dua-dua kena buat benda sama..mcm la aku pandai sgt..bab ni yg ble aku jadi gle ni..
3.Mid term lagi 2 minggu utk ketiga-tiga subject..
4. Tiap2 minggu ada lab tutorial dan exceercise kena submit..

For College:
1.Lesson Plan
2.Asignment student dah patut kuar dah ni..back dated lagi..
3. External Verifier dah nak mai ni...documentation tak siap lagi..

For Personel:
1. Reunion sekolah aku dah nak dekat ni (raya China)..aku kena handle door gift ..tak cari lagi.

Aduih...poning,poning
Eh tertinggal satu lagi keja: Design website shutterajaxs..kena wat ni, klu tak apachisiso tak jelos..tak best takde saingan..hahahah

Aduih..

1 comments:

MrSiSO said...

ahahahha design jgn tak design software dah beli dah...hahhaha....

Post a Comment

Term of Use