January 20, 2010

Kek Harijadi


Happy B'day Danial...


My Family



Hasil seni bebola papa..




Kek Danial & Papa

So, smlm 19 Januari plak adalah hari lahir Danial..
Memang plan tak mau sambut..cos aku pack this week..banayk kerja kena settle..
tapi ms tgah dlm kelas Adv.Dist Network..papa msg kata danial minta kek..
Dah..mcm mn..kelas habis kul 9.30mlm..silap2 perjalanan je kedai dah tutup.
Kesian lak...mcm mn pun tak mahu menghampakan anak2..lepas klas aku pecut trus ala2 NFS gi cari kek..nasib baik la ada kedai lagi yg masih nak terima aku yg termengah2 masa tu..
So dptla kek yg biasa2 je...nsk beli yg Secret Recipe..aku dah muak nak muntah mkn kek dia..ble kata tiap2 minggu dah beli,lagipun depa cuma suka Indulgence n chocmud je kat situ..so aku cari yg less mudnye..hehe
Nasib baik dapat tunaikan hasrat anak ..mmg tak senang hati klu apa depa minta tak dpt bagi ,especially bab mkn ni...alhamdulillah...

0 comments:

Post a Comment

Term of Use