November 11, 2009

Nak HAdiah JuGAk..


Saje Nak Coret hari ni punya masalah:
First, masalah dgn baby yg makin hari dah semakin besar dan dah pandai buat perangai tak mau tdo..dah mula pandai merengek..aduih..penat betul..siang malam pun sama..Klu mlm mmg time dia kul 3.30 a.m bangun sampailah kekadang tu azan subuh baru dia tdo balik..apa ble buat mmg itu lah lumrahnye..awal2 ari tu dia bagi mak dia tdo baik punya..La ni aku nyanyi la lagu apa genre sekalipun..dia x layan stimmm punye..
Second, Danial mengamuk bangun tido tadi,entah apa rasuk dia..tak pasal2 marah aku lambat bangunkan dia..walhal aku baru je lepas mandi pagi..x de la lambat sgt..Ni mesti kes mimpi x puas hati ni..Cakap elok2 buat x paham..apa lagi..Peng!!!Ha..ko Sodar ke bolom??tak sodar lai..meh aku peng lai..
Yang 3, Balqis balik sekolah bawa lagi satu masalah..kali ni melibatkan lagi ketahanan mental aku..dia frust sbb tak dpt ambil hadiah ms hr penyampaian hadiah nnt..cos this sem dia dpt no.3..Hadiah diberi untuk no1 dan 2 je..itupun dgn selisih mata 1 je bagi setiap org..Memang kesian la tgok dia..nak mengalir air mata anak aku ni..
Dlm hati aku"Ait!! mcm mn TaiKo ble kalah ni!!nasib baik tak di debeknye budak no.1&2 tu.."
Aku dah le bab psyco ni kureng sket..x mcm papa dia..bab psyco papa mmg expert..klu tak takkan dpt D90 tu kan..(x pe la kali ni mama puji papa sket)So ble aku ckp ngan dia.."sabo le lain kali cuba lagi.." eh mcm2 pulak dia jawab ..masih x puas hati..aku fikir sblum lagi sorang kena Peng! ngan aku ari ni..aku pertaruhkan "Tak pe..nnt kita suruh papa beli hadiah untuk akish..sbb akish pun dah buat yg terbaik.."(papa ye ..not mama..)
Baru le dia diam ..walaupun mengalir jugak air mata tu..
Nampak gaya nye..mmg dia tak ble kalah..risau aku..ikut perangai aku la tu ...memang dari tadika sentiasa nak dpt no.1@2 je..sehingga sekolah menengah je..lepas tu ble dah kawan ngan papa..hanyut dek cinta...tapi nasib baik graduate gak..and happy dah sekarang..hehe
P/s: Gmbar kat atas tu bukan le gmbar danial tgh mengamuk..tapi tak puas hati asik disuruh bergaya oleh papanye..boring jadi model tak de upah ni..
(Mak enon...betullah beruk band ari ni..gambar tak leh upload plak..speed low..so lain kali je la aku up gmbar..Grrrrr)

1 comments:

sCha zaNe~ said...

peng peng peng!!!

Post a Comment

Term of Use