November 16, 2009

PUTRAJAYA..

Selama aku duk K.L ni dan ujudnya putrajaya..baru ini first time tergerak hati aku nak bergambar kat tempat2 menarik di putrajaya..kebetulan pula ini juga first time aku bawa kuar baby qistina melihat dunia luar..so biar la aku bawa semua anak2 aku yg lahir di putrajaya dan mendapat IC pun -16 (putrajaya) bergambar kenangan di putrajaya..
Alhamdulillah, qistina pun tak meragam masa sesi bergambar tu..Layan k..

my family

my family

my family

my family

my family

my family

Gambar ikhsan Shutterajaxs flickr..

bersambung..

2 comments:

Neyra Shazeyra said...

sangat chantek gambar! pakai dslr lah ni kan? haha. tu baby baru ke puan? sangat comel ok. :P

Zliena said...

thanks neyra..haah guna dslr..so klu berminat utk mendapatkan perkhidmatan ble contact sy ye..

Post a Comment

Term of Use